Kāpēc mēs izvēlamies automatizēt Facebook ierakstu reklāmas

Nav nekāds noslēpums, ka mēs esam izveidojuši Adyeet – servisu, kas automātiski reklamē Facebook lapu ierakstus. Pirms Adyeet mēs Facebook ierakstus automātiski reklamējām izmantojot citu radītus rīkus, bet tie šai funkcijai bija par dārgu (sākot no 50€ mēnesī) un tajos bija funkcijas, kas mums nebija nepieciešamas – tas arī iemesls, kāpēc nolēmām šādu rīku radīt paši.

Mēs taupam laiku

Šis ir vissvarīgākais iemesls. Viena ieraksta reklāma vai aizņemt 5-10 minūtes, ja to dara ar ads manager (daudz vairāk iespēju, nekā sniedz “Boost post” poga – ja tiek pārvaldīta lapa, kas publicē vienu ierakstu dienā, mēnesī tas var nozīmē vismaz 30×5=150min (2 ar pusi stundas). Un šie ļoti piesardzīgie aprēķini izskatās tikai baisāki, ja ierakstu ir vairāk vai arī ir jāstrādā ar vairākām lapām.

Mazāk kļūdu reklāmu uzstādīšanā

Ja mēnesī ir jāveido desmitiem reklāmu, ik pa laikam gadīsies kāda kļūda kampaņu uzstādījumos un tās nepamanīs vai nu nekad, vai par vēlu. Šī ir viena lieta, ko atrisina kampaņu automatizācija – vienu reizi iestatot uzstādījumus ierakstu reklāmai, tie vienmēr saglabāsies un visus ierakstus reklamēs tieši tā, kā ir paredzēts, lai sasniegtu mērķus.

Daudz efektīvāka atdeve no ieguldītā budžeta pret sasiegtajiem lietotājiem

Pat, ja nav nepieciešamas ļoti specifiskas mērķauditorijas un mārketinga vajadzībām pilnībā pietiek ar “Boost post” iespējām, ir viena lieta, kur tas var iešaut pašam kājā – katrs ieraksts tiek veidots kā atsevišķa kampaņa, kas nozīmē, ka tie savā starpā konkurē un uzsit uz augšu cenu un palielinat CPC (cost per click) un/vai CPM (cost per mille). Mūsu rīks visus ierakstus (reklāmas) saliek vienā kampaņā un reklāmas grupā, kas nozīmē, ka tie savstarpēji rotē un Facebook optimizē šos ierakstus tā, lai tie sasniegtu pēc iespējas vairāk cilvēku vai iesaistes (atkarībā no tā, kas ir uzstādīts par mērķi).

Budžeta kontrole

Kad ir izveidota kampaņa un uzstādīts dienas budžets, vairs nav jāsatraucas, ka mēneša ierakstu reklāmas budžeti varētu tikt pārsniegti.

dienas budžets x 30 = mēneša budžets

par visu lapas ierakstu reklāmu. Tas ir daudz vienkāršāk, nekā mēģināt izsekot neskaitāmām kampaņām un dažādiem budžetiem.

Ceram, ka mums izdevās izskaidrot. Droši komentējiet, ja ir jebkādi jautājumi.